استاندار لرستان:

 مدیران در ارتباط با مردم حداکثر تواضع را به خرج دهند

شفقت گفت: در جامعه اسلامی نگاه الهی و توحید محوری اصل است و مدیران در برقراری ارتباط با مردم باید حداکثر تواضع را به خرج دهند.
کد خبر: ۶۶۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶ - 15May 2024

 مدیران در ارتباط با مردم حداکثر تواضع را به خرج دهندبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان امروز( چهار شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: مدیران مسوولیت دارند و نباید منتظر باشند که دیگران برای آنها کار کنند بلکه خودشان باید دنبال کارها باشند.

وی با بیان اینکه اولویت ما در لرستان اشتغال است، افزود: ایجاد اشتغال نیاز به فکر کردن دارد و مدیران باید دنبال شاخص‌هایی باشند که اشتغال و درآمدزایی به دنبال داشته باشد.

شفقت با بیان اینکه دستگاه‌هایی مانند صمت و‌ جهاد کشاورزی مسوول ایجاد اشتغال هستند، تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید  نسبت به تامین زیرساخت‌ها در حوزه اشتغال  اهتمام داشته باشند.

وی عنوان کرد: دلفان شهرستان کشاورزی و دامپروری است و با توجه به ظرفیت دلفان در حوزه کشاورزی و دامپروری تمرکز در حوزه اشتغال باید روی این دو موضوع باشد.

استاندار لرستان گفت: در جامعه انقلابی اسلامی نگاه الهی و توحید محوری اصل است و مدیران در برقراری ارتباط با مردم باید حداکثر تواضع را به خرج دهند.

 

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار